Saturday, January 1, 2011

wallahi wabillahi watollahi

assalamualaikum...............
sempena tahun baru ini aku memohon jutaan kemaafan dari kamu kerana selama perkenalan kita ini terlalu banyak tindak-tandukku perlakuanku perckapanku penulisanku yang menimbulkan kemarahanmu......
aku cukup-cukup suka berkawan dengan kamu
dan aku tidak pernah menukarkan niat aku padamu
hanya allah sahaja yang dapat menentukannya...
sekarang ini aku redha jika kamu tidak mahu berkawan lagi dengan aku......
dan aku tetap seperti aku
aku tetap sayang kamu sepenuh hatiku
walau apa pun keputusan kamu
kamu tetap di hatiku
sudah ku lafazkan dulu
andai ada jodoh kita bersama
aku mahu kita buka lembaran baru dalam perjalanan hidup kita
aku tak mahu lagi cerita-cerita lampau menghantui kita
biarkan ia menjadi kenangan bukan jadi igauan

JANGAN MARAH KETIKA KITA SEDANG MARAH
JANGAN MARAH ORANG YANG HENDAK KITA MARAH KETIKA KITA SEDANG MARAH

doa ku utuskan setiap masa untukmu
semoga kamu sentiasa dalam perlindungan allah swt
semoga setiap apa yang kamu buat akan mendapat keberkatan dari allah swt
semoga kamu diberikan kesihatan yang berkekalan
semoga kamu sentiasa dalam kebahagiaan
semoga kamu diberikan rezeki yang melimpah-limpah
semoga kamu diberikan kejayaan di dunia dan akhirat
semoga diberikan jodoh yang terbaik untuk kamu
aamiiiin....insyaallah

ASSALAMUALAIKUM.......

No comments:

Post a Comment