Wednesday, January 5, 2011

serba salah

Bermula 29 December 2010 hingga kini............

Aku masih tertanya-tanya....
mengapa begini jadinya
apa masalahnya
apa lagi yang diinginkan....
aku jadi serba salah
katanya tak ada apa-apa
tapi mengapa begini.........
"la npe plk.ape yg awk duk ssh2 pk yg bkn2 nie. Xde pe2 la"
"xde mende2 la..xyohla pk bkn2..mareng kabo dh"

Mengapa aku tertanya-tanya....
mengapa...

1- bila telefon kamu tak jawab
2- bila mesej pon tak jawab ( ada sekali dua sahaja yang ada jawapan )
3- biasanya bila kamu tak jawab kamu akan telefon balik
4- jika ada urusan kamu akan mesej bagi tahu yang kamu sedang sibuk dan akan telefon semula

ini antara perkara yang paling utama....ada lagi tapi cukuplah setakat ini sahaja dulu...

tapi usahlah kau bimbang kerana aku tak akan bertanya lagi
aku telah letakkan sepenuh keyakinanku kepercayaanku pada kamu
mungkin kini kamu dalam keadaan yang tidak mengizinkan
aku berdoa kepada allah agar kamu dapat menyelesaikannya dengan baik
dan aku juga percaya bahwa kamu tidak akan mengkhianati kepercayaan aku kepadamu...insyaallah

No comments:

Post a Comment