Sunday, January 23, 2011

kecewa

awk...sye nk awk jwb ngn jujur nie...
ape dia?
awk kecewa x ngn jawapan sye aritu?
ooo...klu kate xkecewa tipu r....
mmg sye kecewa pon...
menangis? mmg sye menangis pon...
sedih? mmg sye sedih pon...

tapi alhamdulillah aku dapat menanganinya dengan baik
aku bersyukur kehadrat ilahi kerana memberiku kekuatan
untuk menghadapinya dengan tenang...
aku menghormati keputusan yang telah dibuat
aku akur dengan ketentuannya..

untuk pengetahuan kamu...
tidak pernah sekali kali hati ini untuk berundur atau mengalah
aku tetap menyayangimu seperti dulu
kasih sayang aku padamu makin dalam dan makin bercambah...

aku kurang menghubungi kamu kini bukan kerana aku kecewa atau marah
tapi aku menghormati kamu.......
aku takut aku ini mengganggu kedamaian yang mungkin kamu miliki kini...

usahlah kau bimbang dengan perubahan yang berlaku kini
kerna aku tetap menyayangimu seperti dulu
percayalah yang kasih sayang aku tidak pernah berubah walau sekelumit sekalipun...

aku akan tetap mendoakan
kebahagiaan kamu
kesejahteraan kamu
keselamatan kamu
setiap langkahan kamu akan sentiasa diiringi doa dariku
aku tidak mahu melihat diri kamu disakiti apatah lagi hatimu yang suci itu
aku tidak mampu untuk mendengar atau melihat
apa saja sesuatu yang buruk keatas kamu........

ya allah yang tuhanku tuhan yang maha penyayang lagi maha pengampun
kau ampunilah dosa-dosa yang pernah dibuat olehnya
kau berikanlah kebahagiaan dan sejahteraan kepadanya dan keluarganya
berikanlah petunjuk kepadanya
jadikanlah dia seorang yang anak yang cemerlang
seorang adik yang cemerlang
seorang kakak yangcemerlang
dan akan menjadi seorang isteri yang cemerlang
dan pastinya jadikanlah dia seorang umat yang cemerlang
ya allah ya tuhanku
kau limpahkanlah berkat dan selamat kepadanya
masukkanlah dia dalam golongan orang yang beriman
amin ya robbal'aalamiin....

No comments:

Post a Comment