Thursday, December 30, 2010

opposite.....3

akhirnya aku berjaya untuk melawan perasaanku
aku beranikan diri
aku cuba buat apa yang pernah kamu lakukan padaku
aku berjaya melakukannya....
namun aku terfikir bolehkah kamu menerimanya....
aku renung aku fikir aku tenung
mesti kamu boleh menerima gurauan aku ini
sebabnya kamu dah biasakan diri kamu bergurau
jadi pada pandanganku orang yang sudah biasa bergurau tentu boleh bergurau
orang yang biasa kenakan orang tentu tiada masalah jika dia pulak yang kena
cuma aku kini dalam dilema apakah gurauan aku ini melampaui batasan
ermmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm biarlah apa yang kamu nak buat tanggapan padaku
tapi yang pastinya AKU SEMEMANGNYA BERGURAU
sekali lagi aku berterima kasih padamu kerana mengajarku menjadi seorang yang kuat...terima kasih banyak-banyak.
JUTAAN KEMAAFAN KU POHON DARI MU ANDAI GURAUAN AKU INI MELAMPAUI BATASAN....MAAFKAN AKU

No comments:

Post a Comment