Wednesday, December 1, 2010

aku internet & fb

irama dan lagu tak dapat dipisahkan
andai dipisahkan maka pincanglah lagu
itulah antara kata-kata dari allahyarham tan sri p ramlee

aku bolehlah diibaratkan seperti itu
sukar untuk aku jelaskannya kenapa dan bagaimana
tapi yang aku tau aku mesti online
kalau tak aku jadi seperti bunga yang kembang tak jadi.....

mungkin kini kebanyakkan urusan aku semua dengan atas talian
dan yang tak kurang pentingnya adalah FB hehehehe

dengan benda ni lah aku dapat berhubung dengan kawan-kawanku
kawan-kawan yang telah lame tak bersua muka
disamping tu dapat juga menghiburkan hati yang kadang kala resah
masa-masa di mana mungkin kita tidak di dalam mood yang baik
dalam keadaan "expired date"(teringat kata-yang biasa dituturkan oleh someone)
ape saje yang diucapkan nya mesti lekat dalam kotak fikiranku

tiap kali aku online fb aku...wajiblah aku membuka new tab sebelahku tu dgn fb dia
tiap kali online je mesti mesti dia ade di sebelah aku hehehe
aku ingin selalu disampingnya
aku ingin selalu didampinginya

rimas ke dia??? maybe kot...
hati manusia siapa yang tau
cuma doaku agar apa saja urusan bersama aku
dilakukan seikhlas hatinya bukan untuk menjaga air muka ku.....insyaallah

No comments:

Post a Comment