Thursday, December 30, 2010

opposite.....2

susah sangat ke orang nak faham apa yang aku cakap
apakah aku ni cakap berbelit-belit sehingga orang tak faham bahasa yang aku cakapkan
aku dilahirkan dalam rumpun melayu
bukan dalam rumpun lain
pelat sangat ke percakapan aku
tunggang langgang sangatkah bahasa aku
tunggang langgang sangatkah struktur bahasa aku
sukar untuk aku terangkan lagi....
SALAH FAHAM LAGI
MISS COMUNICATION
lain yang aku cerita lain yang difahami

tidak pernah sepatah kata pun menceritakan
tentang keperibadian kamu
yang ingin disampaikan adalah supaya kamu berhati-hati
kerana seseorang itu cuba untuk mendapatkan kamu
walau dengan apa cara sekalipun asalkan kamu dimilikinya
bila dah dapat madu hampasnya akan dibuang..

bila diceritakan........sebaliknya pula jadinya
belum sempat aku mempertahankan diri
aku sudah diserang bertubi-tubi

aku redha aku dengan apa yang berlaku sekarang
aku terlalu lurus bendul jendul dol samdol semuanya atas kepala aku semuanya

tiada apa lagi yang harus aku buat
aku GAGAL untuk menyampaikannya dengan cara yang terbaik yang mudah difahami
aku hanya mampu untuk memohon maaf saja
sebab aku telah menyakitkan hati kamu dengan cerita-cerita yang bangang ini
MAAFKAN AKU DARI HUJUNG RAMBUT SAMPAI KE HUJUNG KAKI

STOP.....................................:(

No comments:

Post a Comment