Sunday, November 7, 2010

degup


"maafla kalau saya cakap ni..kenapa la awak suka
menyusahkan diri awak sebab saya ni"

mengapa
mengapa
mengapa
mengapa
mengapa

bagaimana
bagaimana
bagaimana
bagaimana
bagaimana

kenapa
kenapa
kenapa
kenapa
kenapa

bila
bila
bila
bila
bila

semakin hari semakin jauh ku rasakan
apakah ini juga ujian yang dihadirkan
atau memang ini tujuannya
supaya ku menjauh

aku terima seadanya
kini kuberserah
padamu ilahi
agar diberi petunjuk

maafkan andai.....
aku selalu menyusahkan
aku selalu menyakitkan
aku selalu menyesakkan

terima kasih di atas segala-segalanya
terlalu banyak yang ku pelajari kini.....
aku kenal siapa diriku

cuma satu yang aku tau
aku tetap sayang kamu
kasih sayangku padamu tetap tak pernah luntur
walau diam seribu bahasa
sepi tanpa berita
aku tetap sayang kamu

No comments:

Post a Comment