Monday, November 22, 2010

jauhkan aku darinya

degup jantungku makin kuat
entah mengapa ia terjadi
keresahanku makin meningkat
kegusaranku makin berpusar
kesabaranku makin tercabar
segala-galanya kini menjadi semakin memuncak
aku redha dengan ketentuan yang telah tersurat ini
ya allah aku bermohon padamu
jauhkanlah aku darinya.................
aku sudah tak mampu untuk menanggungnya lagi........
-
-
-
-
-
-
-
jauhkanlah aku darinya (perasaan-perasaan itu)
dekatkanlah aku dengan keimanan
dekatkanlah aku dengan kesabaran
dekatkanlah dan kukuhkanlah kasih syg aku padanya
ku tak ingin lagi berprasangka buruk padamu
kerna kasih sayangku padamu kini begitu mendalam
ketahuilah bahawa setiap saat wajahmu bermain di benakku
setiap kata-katamu sentiasa bermain ditelingaku
setiap langkahmu kuiringi doa
walaupun perasaan ini mungkin hanya aku yang merasakannya....

No comments:

Post a Comment