Wednesday, January 13, 2010

kosong...empty..null


 kosong..celaru..bingung

tahun baru 2010 merupakan tahun yg paling lembab permulaannya bg aku
tak seperti tahun2 yg sudah
tahun ni penuh cabaran dugaan rintangan dan godaan
aku kne lebih kuat lebih bersemangat lebih bermotivasi
jgn terlebih isi sudah le hehehe

tahun 2010 merupakan tahun paling penting dlm hidup aku
byk benda aku nk buat dan selesaikan
tp yg paling penting bg aku tahun ni adalah
transformasi diri aku sendiri

bila sebut pasal transformasi ni
aku kena betul2 jayakan misi ni
bukan sekadar omongan kosong saje
aku tak nak jadi seperti batang pokok willow
bile ditiup ke hilir..ke hilir lah dia bergerak
kalau ke hulu..ke hulu lah dia bergerak

aku kena berpegang teguh pada janji
kena kotakan ape yang telah aku niat kan

sebab tu tahun nie aku rase kosong je bercelaru
mungkin aku terlalu memikirkan benda2 ni
aku jadi bingung.....kosong
segala benda yang aku lakukan tak menjadi...kosong
sehinggakan sebelom sambut tahun baru baru ni
aku telah membuat satu keputusan yang agak mengejutkan
aku botakkan kepala huhuhu....
entah kenapa tiba2 je jadi mcm tu.......kosong

No comments:

Post a Comment