Tuesday, December 22, 2009

teratak5 ( perjalanan baru bermula )


fuuuhhhh.....
dh hampir ciap dh ngemas rmh nie
tp skali pandang duk cm tu jgk x bergerak pon huhuhuhu
nsb baik ank2 aku ade diorg lah sbenarnye yg kemas rmh aku
nk hrpkan aku tggu dlu la sampai 3 4 bln bru leh jln hehehehe

gambar bru blom upload lg
nnt dh setel seme aku upload la

cume ade sdikit brite gembira nye
mgkin mlm jumaat nie aku nk wt mkn2 sket
nk rasmikan rmh bru
lbh kurang bbq la
nnt aku invite la seme2 yg msh lg menyokong aku
yg msh ingt aku hahahahaha
xpe insyaallah aku akan invite seme

emmmmm.................
rmh nie .............aku ske la
satunye yg paling best dapurnye luas hahahaha
kira selesa la

bile pk2 blk mgkin ade hikmah di sebalik nye
mengapa aku kne berpindah jauh dr kesibukan
mgkin ni la tpt paling sesuai utk aku muhasabah diri dan beribadat
hehehehehe

to be continued...................................

1 comment:

  1. wat makang dok ajok aku pong.. pindoh mane plok ni?.. mie mu bukan mende, sayang ke mu la ye wak gitu.. calon2 dia x menepati citarasa ke?.. kuikuikui.. badaiii

    ReplyDelete