Friday, November 13, 2009

windu

resah
gelisah
jiwa meronta
memberontak
mengamuk
celaru
konpius
rindu
itu saje yg dpt ku gambarkan jiwa n perasaan aku di kala ini
fikiran ku mengamuk hatiku berkecamuk
bagaikan sampan kecil di tengah2 lautan nan luas
yg berkolek sendirian tanpa arah dan haluan serta tujuan
seperti di tgh2 pdg pasir yg tanpa penghujungnye

dikala ini aku umpama berada di dunia lain
yg xmampu d gapai oleh sesiapa

teman2 mgkin melihatku seperti sediakala
namun hati ini siapa yg tau
aku berjenaka
aku senyum
aku ketawa
aku riang
aku bebas
tapi utk apa.....
hanya utk menjaga hati teman2ku

bilaku sendiri
hanya tuhan saje yg tau
betapa aku ini seorg insan yg lemah
yg xmampu utk menjadi insan yag baik

hanya kpd Mu aku berserah
aku memanjatkan doa agar aku diberi ketenangan jiwa
diberi kesempurnaan hidup
diberi kebahagiaan dunia dan akhirat

terima ksh pd setiap jiwa yg tlh byk
memberi sokongan dan dorongan pdku selama ini

wahai teman2ku sekalian

aku nk minum te o peng
lame dh aku xmnm
tp nk wt cmne xleh nk minum lg
hari2 kne mnm air panas je huhuhuhuhu

rupe2nye.........................
aku msh lg injured
sbb tu xleh mnm lg te o peng

TE O PENG AKU WINDU PD MU SYG...

No comments:

Post a Comment