Saturday, November 21, 2009

teratak 3

slmt tggl rmh
slmt tggl taman
slmt tggl keriuhan
slmt tggl kejiranan

kini aku menghitung hari utk berpindah
tp brg2 msh blom d kemaskan lg
berat hati, kaki utk melangkah pergi
aku msh blom bersedia utk kluar dr rmh nie
terlalu byk kenangannya
suasananye
kejiranannye
keselamatannye
keriuhannye
keramahannye
ke'ayuan'nye
ke'manisan'nye

aku percaya
aku akan rindukan semua itu
terutamanye
"ANAK2 AKU"

kerna terpaksa aku kne berhijrah
hijrah itu pengorbanan
aku percaya kerana setiap yg berlaku ade hikmahnye

rmh yg bakal aku duduk nnt
jauh dr kesibukan
jauh dr keramahan
dan yg plg besar skali
jauh dr anak2 aku
tapi......
rmh tu besar
mgkin dh tiba mase utk aku isi rmh itu
dgn suri di dlmnye heheheehhee
yg peliknye
ape yg sedang bermain di benakku bkn benda itu
tp...aku fikirkan mcm mne nk penuhkan
rumah ini dgn perabot baru huhuhuhu
aku ske r tgk perabot2 nie
satu lg
yg paling bestnye rmh bru nie
dapur dia luas hehehehe best...

1 comment:

  1. guaner boh...
    mcm nk nikoh jer...
    jgn lupa jemput...huhuhuhu

    ReplyDelete