Saturday, September 12, 2009

toki


entah mengapa mlm nie tiba2 je aku teringatkan toki aku.....kdg2 aku rse sayu je ble tgk gambo dia..emmm entahla sayu ade sedey rindu dan tentula syg..toki skrg dh xleh jln dh, beberapa bln yg lepas dia mengalami sakit yg agak kronik mase tu xtau la nk ckp cmne aku jad cukup2 sedey mase sbb ape yg terlintas dlm kepala aku mase tu xde menda lain dh "toki dh xde" aku teramat la sayu..mlm tu aku ngn my best cousin 'mamat' g rmh toki kitorg baca yasin mlm tu..mlm tu jad teramat sayu krn dgn tiba2 je toki aku sampaikan amanat 'kte anak beranak jgn la begaduh sesama sendiri, tingkatkan amalan, jgn bermusuhan etc' dan yg paling aku tekedu dan takut mase tu dia ckp 'tolong panggil semua tolong bacakan yasin toki nk tido nie' aku jad serba slh sedar xsedar air mata ku mengalir mmbasahi pipiku..
kini toki aku dh sehat cuma xleh jln la dia dh ingat semua..bru2 nia aku ad blk kg aku g jgk dia dan berbual2 aku rse sronok skali..skrag ni klu nk g jumaat kne ad org tlg tolok krusi roda utk dia..klu ad org leh r dia p solat jumaat klu x kt rmh la jwb nye..aku doakan toki sehat sentiasa moga di panjangkan umur..byk lg yg aku perlu blajar ngn toki.....love u toki

2 comments:

  1. syg kunun..lu nk blik kampong pn berat..mcm duk kt Amerika Utara plk..

    ReplyDelete
  2. ala syg xsemestinye blk..dh xleh nk blk nk wt cmne..sukupla aku doakan kesihatan dia

    ReplyDelete