Saturday, September 12, 2009

league.......




nie la keje aku time boring...
main ps ngn bdk2 nie. masing2 akan pilih pasukan mereka sendiri aku dh tentula LIVERPOOL hehehe tp besenye bdk2 nila yg blasah aku..bdk2 nie mmg expert gle bab2 main nie tp klu plajaran tu otomatik je jad ayam berak kapur......bdk2 nie la penyeri idup aku skrg ni..diorg slalu lepak kt rmh, time cuti je xkira la cuti skolah ke ari minggu ke mesti diorg dtg duk rmh aku..tido, mkn, mandi etc..aku ske jaga diorg nie walaupon nakal tp kurang2nye dgr kate..
yg paling bestnye time aku xlarat demam ke sakit ke diorg la yg dtg kemaskan rmh, tlg blikan aku makanan emmmm tu la bdk2 nie xtau aku nk gambarkan mcm mne tp yg pasti diorg nilah penyeri hidup aku...aku syg sgt diorg ni..dh mcm ank2 aku sendiri

to be continued......

No comments:

Post a Comment