Sunday, September 13, 2009

teratak


aaaaaaaaarrrrrrrrrrggggggggggghhhhhhhhhh............................
frust.........sedey.......................tension...........................bengang..............bengong................sayu....
mlm tad tuan rmh sewa aku call..dia ckp dia nk duk rmh yg aku sewa skrg nieee aaaarrrrgghhhh
xterkata aku..dh 3 taun aku duk rmh nie, aku dh serasi dh semenye lah masyarakat, suasana, komuniti aaaaarrrrrrgggghhhhhh...........................................................................................................
aku kne pindah
aku dh tanam tekad aritu bila aku mula2 masuk rmh ni aku xnk pindah lg tp ................................
aku suka duk rmh nie
disebabkan benda ni aku xceria arini sugul je lemah seluruh badan
nk angkat kaki pon malas
pg tad tgk rmh aku rse sayu je
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhh

3 comments:

  1. la ni tuan umah tu duk mne?..lu pn satu..dah umah die..sukati die la nk bagi org sewa ke x..hahahaha..

    ReplyDelete
  2. mung xcian dh ke aku
    aku ingt x blk r raya ni sal nk cari rmh sewa

    ReplyDelete
  3. owoh..sian..tuan rumah pn apsal la dulu die bagi org lain dduk umah die..tp apepun..die lebey berhak..huhuhuhu..

    ReplyDelete