Thursday, May 20, 2010

impian


impianku
impian keluargaku
itu semua cuba ku penuhi
setelah sekian lama
kini peluang itu telah muncul kembali
bezanya dengan suatu ketika dulu
kali ini aku rebut peluang yang ada depan mata
insyaallah aku akan cuba jadi yang terbaik
alhamdulillah baru2 ini aku telah diterima masuk
dan aku telah mendaftarkan diri
walaupon bukan sepenuh masa
ini adalah peluang untuk buktikan 
yang aku adalah bukan seperti dulu lagi

mie pok maa ayoh mok
doakanlah kejayaan aku kali ini

2 comments:

  1. woi cite baru lagi ke? Nak wat apa dengan buku2 tu,takut terhempap buku tebal2 tu,so berhati-hati dengan HATI.

    ReplyDelete
  2. ambe dh sambung blaja blk...4 taun tu tp xpe cite2 harus diutamakan cinte2 tu biar dulu la agaknye hehehe..maa doakanlah kejayaan ku

    ReplyDelete