Sunday, March 7, 2010

lega


lega sangat rasanya hari ni
entahlah sukar untukku gambarkan dengan kata-kata
maybe sedikit sebanyak ade kerja-kerja aku yang dah selesai
tapi ermmmmmmm entahla tapi yang pastinya 
aku rasa lega selega-leganya
lega sangat rasanya hari ni
makan tengahari pon ada ayah budak yang ajak makan kat rumah dia
alhamdulillah lega rasanya..
aku bersyukur dengan apa yang aku dapat hari ni
bukan wang ringgit yang diutamakan
tapi kebahagiaan yang dituntut...lega rasenya
lega sangat rasanya hari ni
ade beberapa kesilapan yang dibuat 
namun aku tak cepat melenting
kesilapan dibaiki dan disahkan betul
lega rasanya.....
lega sangat rasanya hari ni
hari ni aku rasa ramai orang menyayangi aku
orang suka aku ( bukan ketawakan tau )
senang dengan aku
mudah dengan aku
tak banyak soal dengan aku
lega sangat rasanya hari ni
aku bersyukur padamu ya allah
yang telah memberikan kelegaan pada aku hari ni...alhamdulillah

No comments:

Post a Comment