Monday, October 5, 2009

fikiran mengamuk hati berkecamuk

on d way g rmh tuan rmh sewa aku nk g wt demo

aku dh geram nie...ble aku dh geram nnt ade la yg nk kne tumbuk rusuk ngn aku

aku mmg dh fedap gler duk rmh skrg...tuan rmh xabis2 ckp benda2 yg sama dan ini menambahkan sakit hati aku pd rmh nie yg terutamanya tn rmh la..semalam dia msj kt aku mtk duit sewa aku jad bengang gler xkan dia xtau yg aku byr brp aribulan..mlm tadi jam 21.36 aku bank in duit rmh pastu hantar msj maklum kt dia yg aku dh byr duit rmh..dia ckp tq dan dia ckp bln 12 ni dia nk renovate rmh ni jad dia soh aku byr sampai bln 11 je...so tlg cari rmh la dlm mase tu........
bengang gle aku rse..mmg sakit ati

3 comments:

  1. beli tent..tido kt dlm tu je..

    ReplyDelete
  2. Relexlah Jaa.Tumbuk rusuk kuba @ lembu jerlah.Jaa leh masak gulai tulang @ sop.Ajak si Ady ytu makang?

    ReplyDelete