Tuesday, June 14, 2011

???????????????

confuse........
menyamarkah
berlakonkah
ambil hati ke......
aku tahu hatimu kini cukup jauh
aku menghormati keputusan mu itu...

pada zahirnya ku rasakan seperti mati hidup kembali
namun begitu apakah hukuman yang kau berikan padaku
berapa lama lagi kau nak menghukum aku....
apakah yang masih membengkak di lubuk hatimu

aku telah jelaskan serba sedikit padamu
ku sangkakan kamu telah menerimanya
namun hari berganti aku perhatikan masih ada yang terbuku dihatimu
LUAHKANLAH.................
jangan lah kau pendamkannya

jika kau merasa aku bersalah 
maafkanlah diriku
luahkanlah apa yang terbuku itu...

disini aku menyusun sepuluh jari
ku pohon kemaafan dari hujung rambut hingga ke hujung kaki

BERIKANLAH PELUANG KEPADAKU SEKALI LAGI......

aku tak mampu untuk meneruskan hidup ini tanpamu
aku amat menyayangimu setulus hati ini.....

"Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu..."

No comments:

Post a Comment